woensdag 1 september 2010

Recuperatie & Hoogtestage

Begin juli last gekregen van een longontsteking. Het is mij het jaar wel. Twee weken sukkelen.

Op 25/07 mijn eerste MTB tocht gereden in Waasmunster 25 km.
31/07 MTB in Oosterzele 35 km
07/08 MTB in Knesselare 35 km

Op hoogtestage in oostenrijk vanaf 15/08.

Programma : 5 x MTB + 2X berglopen

29/08 MTB in Zottegem 40 km.

Ik zou mij moeten voorbereiden op de marathon van Istanbul, maar het lukt mij niet. Misschien krijg ik vanavond een extra boost door de geplande 20km af te leggen?

Vanaf 13 september beginnen de zwemlessen in Puyenbroeck. Op maandag en donderdag ggan leren crawl zwemmen.
De woensdag sowieso lopen net zoals de zondag. En dan nog de zaterdag MTB.
5 op 7 vanaf midden september....
Niet slecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten